Παρασκευή 27 Ιουνίου 2014

Ο Στέλιος Τζιόλας στον πάγκο του Ορφέα Σουρωτής


Στον Στέλιο Τζιόλα ανέθεσε η διοίκηση του Ορφέα Σουρωτής την τεχνική ηγεσία της ομάδας και έπονται οι μεταγραφές.

Ο νεαρός προπονητής, μετά την απόφαση του Αριστοτελείου να μην συμμετάσχει στο επόμενο πρωτάθλημα της ΕΠΣΜ, δέχτηκε δύο σημαντικές προτάσεις από τον Ορφέα και τον Φοίνικα Καλαμαριάς, με την ομάδα της Σουρωτής να κερδίζει αυτή τη μάχη.

Ετσι λοιπόν, μετά από πολλά χρόνια ο Τζιόλας επιστρέφει στην ομάδα που αγωνίστηκε ως ποδοσφαιριστής για δύο χρόνια, θέλοντας αυτή τη φορά να την οδηγήσει σε επιτυχίες ως προπονητής.

«Είμαι πολύ χαρούμενος που πλέον βρίσκομαι στον Ορφέα Σουρωτής, σε μία ομάδα που διετέλεσα για δύο χρόνια ποδοσφαιριστής. Θα δώσω όλες μου τις δυνάμεις και τον καλύτερό μου εαυτό, για να πετύχουμε τους στόχους που θέσαμε μαζί με τη διοίκηση και ιδιαίτερα με τον πρόεδρο κ. Ασλάνη, καθώς από την πρώτη στιγμή υπήρξε ταύτιση απόψεων και από τις δύο πλευρές. Θέλω όμως να ευχαριστήσω και τη διοίκηση του Φοίνικα και τον κ. Μιχαηλίδη, που μου έκαναν την τιμή να μου προτείνουν να συνεργαστούμε», ανάφερε σε δηλώσεις του στο «pamebala.gr» ο νέος προπονητής του Ορφέα.

Αμεσα θα ξεκινήσει ο προγραμματισμός της νέας σεζόν, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων συνάντηση του Τζιόλα με όλους τους παίκτες που υπάρχουν στο ρόστερ του Ορφέα, ενώ φέρεται να υπάρχει ήδη συμφωνία με οχτώ ποδοσφαιριστές του Αριστοτελείου Κολλεγίου, ώστε να τον ακολουθήσουν στη νέα του ομάδα, που θα αγωνιστεί στην Α’ ΕΠΣΜ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου