Τετάρτη 25 Ιουνίου 2014

Τι δήλωσαν Σάντος και διεθνείς


Στον ταλαιπωρημένο ελληνικό λαό αφιέρωσαν στο σύνολό τους τη σημερινή πρόκριση τα μέλη της Εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου.

Διαβάστε τι δήλωσαν οι πρωταγωνιστές αυτής της τεράστιας επιτυχίας:

Φερνάντο Σάντος: «Σήμερα είναι η γιορτή του Αγίου Ιωάννη και θα είμαστε εδώ και του Αγίου Πέτρου. Δεν είμαι άνθρωπος των άκρων. Θα έλεγα ότι είμαι μετριοπαθής. Σίγουρα όταν χάνουμε είμαι ο πρώτος που εκνευρίζεται και στεναχωριέται και όταν κερδίζουμε δεν πετάω. Κόντρα στην Κόστα Ρίκα θα δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό και θέλουμε όλοι πολύ να περάσουμε. Θέλω να πω σε όλους τους Έλληνες φιλάθλους να βγουν στους δρόμους, γιατί το αξίζουν».

Γιώργος Σαμαράς: «Δεν σημαίνει τίποτα για μένα αυτή η πρόκριση. Σημαίνει πολλά για την ομάδα. Σημαίνει πολλά για τη χώρα. Εύχομαι να δώσαμε έναν καλό λόγο στους συμπατριώτες μας για να χαμογελάσουν».

Ανδρέας Σάμαρης: «Προσπαθήσαμε να κάνουμε όλους τους Έλληνες περήφανους. Δώσαμε τα πάντα στο γήπεδο, έκανε ότι μου είπε ο προπονητής μου, με βοήθησαν οι συμπαίκτες μου που μου μιλούσαν συνέχεια και είναι μία δικαίωση για όλη την προσπάθεια που γίνεται. Είμαι πολύ περήφανος για το πρώτο μου γκολ σε μεγάλη διοργάνωση. Σεβαστήκαμε τους αντιπάλους μας, δεν τους φοβηθήκαμε και κερδίσαμε δίκαια».

Γιώργος Καραγκούνης: «Ήταν αυτό που θέλαμε από την αρχή, να περάσουμε στους ‘16’. Το πετύχαμε με εμφατικό τρόπο. Ήμασταν καλύτεροι σαν ομάδα και όταν καμιά φορά έρχεται στο τέλος η νίκη με δυσκολία, είναι πιο γλυκιά η επιτυχία και είμαστε πολύ χαρούμενοι. Μακάρι να κάνουμε άλλη μία επιτυχία για όλους τους Έλληνες».

Δημήτρης Σαλπιγγίδης: «Δουλειά μας είναι να παίζουμε για την Ελλάδα. Το ποδόσφαιρο έχει τις καλές και τις κακές του στιγμές. Εμείς αφήσαμε τους επικριτές στην άκρη και πήραμε μία τεράστια πρόκριση. Απολαμβάνουμε αυτή τη στιγμή και από αύριο θα σκεφτόμαστε το επόμενο παιχνίδι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου