Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014

«Επειδή φοβόμουν…» στο δημοτικό θέατρο Θέρμης


Το έργο «Επειδή φοβόμουν…» της Δώρας Σκαρλάτου θα παρουσιάσει η εφηβική ομάδα Θέρμης σε τρεις παραστάσεις αύριο και το Σαββατοκύριακο στις 20:30 στο δημοτικό θέατρο Θέρμης, στο πλαίσιο του «θεατρικού Οκτώβρη».

Λίγα λόγια για το έργο
Παύλος  (μαθητής Λυκείου)
Επειδή φοβόμουν έκανα ένα βήμα πίσω και σεις δέκα βήματα μπροστά. Ώσπου ένιωσα την πλάτη μου ν’ ακουμπά στον τοίχο. Δεν μπορούσα πια να ξεφύγω ούτε από σας, ούτε από τις ενοχές μου, τη ντροπή για τη συνενοχή μου στη βία που βίωνα καθημερινά εγώ κι άλλα παιδιά στην αυλή του σχολείου, σε κάθε διάλειμμα.
Ένα βήμα χώριζε το φόβο από την ελευθερία μου, ένα βήμα. Έπρεπε να το κάνω αλλιώς θα ‘μενα εκεί, μια χαλκομανία φοβισμένη και κολλημένη στον τοίχο.

Σκηνοθεσία Δώρα Σκαρλάτου
Σκηνικά-κοστούμια Θάνος Καρώνης
Παίζουν Δανάη Γεωργιάδου, Κατερίνα Μιχαηλίδου, Μαρία Κούσα, Άννα Ρίζου, Κατερίνα Αστεριάδου, Κατερίνα Τσέτουρα, Δέσποινα Καρακάτση, Μάγδα Γκουδινάκη, Μιχάλης Κλαπανάρας, Αλέξανδρος Μιχαηλίδης, Γιώργος Λάλος, Άρης Λαμνής, Γιάννης Ορφανίδης, Χρήστος Σιδηράς, Χρήστος Παπαζώης, Χρήστος Πράντζαλος, Θοδωρής Κουστολίδης, Γιώργος Γαβαλίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου